تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش 09134315128

بیل مکانیکی کوماتسو 400 خط 8R

تماس بگیرید

توضیحات

بیل مکانیکی کوماتسو 400 خط 8R یک دستگاه سنگین برای کارهای معدنی و پروژهای راه سازی است. این دستگاه از تکنولوژی و مهندسی پیشرفته برخوردار است و قادر به انجام وظایف مختلفی مانند حفاری، خرد کردن، بارگیری و حمل مواد سنگین است.

بیل مکانیکی کوماتسو 400خط 8R دارای موتور قدرتمندی است که باعث عملکرد بهتر و کارایی بیشتر این دستگاه می‌شود. این دستگاه دارای یک بازوی بلند و سوپاپ هیدرولیکی است که برای جابجایی و کنترل دقیق دستگاه استفاده می‌شود. همچنین، دستگاه برای افزایش استحکام و دوام ساختار، از آلیاژ مقاوم و سخت از جمله فولاد استفاده می‌کند.

برای استعلام قیمت بیل مکانیکی با کارشناسان ما در تماس باشید : 09134315128

بیل مکانیکی کوماتسو 400-8R

خصوصیات فنی بیل مکانیکی کوماتسو 400خط 8R

قیمت بیل مکانیکی کوماتسو 400-8R

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : 03137475120

قابلیت های بیل مکانیکی کوماتسو 400خط 8R

بیل مکانیکی کوماتسو 400-8R قابلیت انجام کارهای مرتبط با معدن و راه سازی را داراست. برخی از کارهایی که می‌توان با استفاده از این دستگاه انجام داد عبارتند از:

1. حفاری : بیل مکانیکی کوماتسو 8-400 قادر به حفاری در زمین‌های مختلف مانند خاک، سنگ، شن و ماسه و غیره است. این کاربرد از اهمیت بالایی در پروژه‌های مختلف از جمله حفاری تراشه‌زنی، حفاری تونل، حفاری چاه و حفاری پیلوت برای ساخت بناها و تأسیسات زیرزمینی برخوردار است.

2. بارگیری و حمل مواد سنگین : بیل مکانیکی 400-8R مجهز به سواره ‌بران بارگیری است که اجازه می‌دهد مواد سنگین مانند خاک، شن، سنگ و ماسه را بارگیری و به محل مورد نظر انتقال دهد.

3. تراشه‌زنی و تمیزکاری : با استفاده از ابزارهای مناسب، بیل مکانیکی کوماتسو 8-400 قادر به تراشه‌زنی و تمیزکاری سطوح مانند زمین‌ها، دیوارهای سنگی و سازه‌های بتنی است.

خرید بیل مکانیکی کوماتسو 400-8R

خرید بیل مکانیکی کوماتسو 400-8R 
سهولت استفاده در بیل 400 خط 8R باعث شده نیاز به مهارت و دانش خاصی نداشته باشد و کاملا مکانیکی و راحت می توان با آن کار کرد و بیل مورد علاقه بیشتر پیمانکاران معادن می باشد .
با خرید بیل مکانیکی 400 خط 8R بازدهی کار شما افزایش چشمگیری خواهد داشت و به خوبی می توانید پیشرفت سریع و کم شدن هزینه ها را در ادامه فعالیت و کار در معدن یا صنعت راه سازی مشاهده کنید.

خرید و فروش ماشینهای راه سازی ، معدنی و حفاری صفر و کار کرده :

در شرکت کویر ماشین اسپادانا علاوه بر ماشین آلات و قطعات نو ، ماشین الات راهسازی و معادن کارکرده با ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه میشود که به شرح زیر میباشد :
چکش هیدرولیک اوردایم، لودر ، بیل مکانیکی ، دامپ تراک  ، لیفت تراک  ، بکهو ، دریل واگن  ، گریدر  ، بلدوزر ، برای دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا با موضوعیت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است ، همچنین تنها نمایندگی  انحصاری چکش هیدرولیک هیوندای اوردایم در کل کشور میباشد. مدیریت شرکت با تکیه بر چند دهه تجربه خود در زمینه پیمانکاری معادن و پروژه های راهسازی و عمرانی ، فعالیت خود را در عرصه واردات و فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی ، قطعات و تجهیزات وابسته گسترش داده است . لذا با درک کمبود ماشین آلات با کیفیت در کشور و با وجود مشکلاتی از جمله تحریم ها و مسائل گمرکی اقدام به واردات مستقیم ماشین آلات از کارخانجات معتبر جهانی نموده ، که در این راستا می توان به عقد قرارداد همکاری با شرکت سومیتومو ژاپن در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد که نتیجه آن واردات اولین سری ماشین آلات صفر کوماتسو به ایران بود . امید است با توکل به خداوند متعال و با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز بتوانیم گام های استوار خود را بیش از پیش برای آبادانی ایران عزیز برداریم .

راه های ارتباطی کویر ماشین اسپادانا

اصفهان، کیلومتر 3 جاده ذوب آهن،کنارگذر سمت راست

03137475120

09134315128

09134315121

support@kavirmachine.com 

برند

KOMATSU

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیل مکانیکی کوماتسو 400 خط 8R”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *