دامپ تراک HD465-7R کوماتسو

مشخصات دامپ تراک HD465-7R کوماتسو

دامپ‌تراک کوماتسو HD465-7R یک وسیله حمل و نقل سنگین با ظرفیت ۵۶۵۸۰ تن است که برای استخراج و حمل مواد معدنی به کار می‌رود و سپس این مواد به منظور پردازش به مقصد نقل می‌شوند. این دامپ‌تراک با استفاده از موتور قوی کوماتسو SAA6D170E-5 با توان ۷۳۹ اسب بخار عمل می‌کند و به دلیل کارآیی بالا و مصرف کم سوخت، تاثیر کمتری بر محیط زیست دارد.

ویژگی‌های این دامپ‌تراک شامل سیستم ترمز هیدرولیکی، تعلیق معمولی با چرخ‌های فلزی، سیستم تزریق سوخت الکترونیکی ، دنده اتوماتیک و مخزن سوخت با ظرفیت ۷۸۰ لیتر  است. همچنین، دامپ‌تراک ابعادی به اندازه ۹.۳۵۵ متر طول، ۴.۱۷۰ متر عرض و ۴.۰۳ متر ارتفاع دارد. با سرعت حداکثر ۶۰ کیلومتر در ساعت، این دامپ‌تراک در شرایط معدنی و محیط‌های سنگین به صورت موثر و با کارایی بالا عمل می‌کند.

                                       برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : ۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۸

مشخصات فنی

مشخصهمقدار
کمپانیکوماتسو
مدلHD465-7R
مدل موتورKOMATSU SAA6D170E-5
توان موتور۵۵۱ کیلووات برابربا۷۳۹اسب بخار در۲۰۰۰دوردردقیقه
وزن کاری۹۹۶۸۰ کیلوگرم
طول دستگاه۹.۳۵۵ متر
سایز تایر۲۴.۰۰-۳۵-۳۶PR
ظرفیت تانک گازوئیل ۷۸۰ لیتر
حجم بار در حالت سرپر۳۴.۲ مترمکعب
حداکثر ظرفیت بارگیری ۵۶۵۸۰ کیلو گرم

مشخصات دامپ تراک HD465-7R کوماتسو

امکانات دامپ تراک HD465-7R کوماتسو

دامپ‌تراک HD465-7R کوماتسو با ظرفیت بارگیری بیش از ۵۶ تن یک وسیله حمل و نقل سنگین است که برای استخراج مواد معدنی و حمل آن‌ها به کار می‌رود.

۱. طراحی مقاوم: دامپتراک کوماتسو HD465-7R با بدنه‌ای مقاوم و استفاده از مواد با کیفیت، برای کار در شرایط سخت مناسب است.

۲. سیستم ترمز ایمن: این دامپتراک با داشتن سیستم ترمز پیشرفته‌ای، ایمنی راننده را در حین حرکت حفظ می‌کند.

۳. قابلیت حمل بار بالا: با حجم بارگیری ۵۵ تن، دامپتراک کوماتسو HD465 قابلیت حمل بار بالا را دارد و برای حمل مواد سنگین و حجیم مانند سنگ‌های معدنی مناسب است.

۴. سرعت بالا: حداکثر سرعت حرکت این دامپ تراک ۶۰.۲ کیلومتر در ساعت است که به راننده کمک می‌کند کار را سریعتر انجام دهد.

۵. راحتی در رانندگی: با داشتن کابینی وسیع و راحت، راننده در حین کار به خوبی استراحت می‌کند و به راحتی تمام کارهای خود را انجام می‌دهد.

۶. کارایی بالا: این دامپتراک با استفاده از موتور کوماتسو SAA6D170E-5 با توان خروجی ۷۳۹ اسب بخار، کارایی بالایی در عملیات بارگیری و حمل مواد دارد.

دامپتراک کوماتسو HD465-7R یکی از بهترین و محبوب‌ترین دامپتراک‌های موجود در بازار است که برای باربری در شرایط سخت و مستعد صدمات طراحی شده است. با وجود قیمت بالا، اما به دلیل کیفیت بالا، عملکرد بهینه و قابلیت اطمینان، ارزش سرمایه‌گذاری بسیار بالایی دارد.

خرید دامپ تراک HD325 کوماتسو

خرید دامپ تراک HD405 کوماتسو

                                        برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : ۰۳۱۳۷۴۷۵۱۲۰

امکانات دامپ تراک HD465-7R کوماتسو

خرید دامپ تراک HD785-5 کوماتسو

خرید دامپ تراک HD465-7 کوماتسو

خرید و فروش ماشینهای راه سازی ، معدنی و حفاری صفر و کار کرده :

در شرکت کویر ماشین اسپادانا علاوه بر ماشین آلات و قطعات نو ، ماشین الات راهسازی و معادن کارکرده با ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه میشود که به شرح زیر میباشد :
چکش هیدرولیک اوردایم صفر و کار کرده ، لودر صفر و کار کرده ، بیل مکانیکی صفر و کار کرده ، دامپ تراک صفر و کار کرده ، لیفت تراک صفر و کار کرده ، بکهو صفر و کار کرده ، گریدر صفر و کار کرده ، بلدوزر صفر و کار کرده و… ، برای دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا با موضوعیت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است ، همچنین تنها نمایندگی  انحصاری چکش هیدرولیک هیوندای اوردایم در کل کشور میباشد. مدیریت شرکت با تکیه بر چند دهه تجربه خود در زمینه پیمانکاری معادن و پروژه های راهسازی و عمرانی ، فعالیت خود را در عرصه واردات و فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی ، قطعات و تجهیزات وابسته گسترش داده است . لذا با درک کمبود ماشین آلات با کیفیت در کشور و با وجود مشکلاتی از جمله تحریم ها و مسائل گمرکی اقدام به واردات مستقیم ماشین آلات از کارخانجات معتبر جهانی نموده ، که در این راستا می توان به عقد قرارداد همکاری با شرکت سومیتومو ژاپن در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد که نتیجه آن واردات اولین سری ماشین آلات صفر کوماتسو به ایران بود . امید است با توکل به خداوند متعال و با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز بتوانیم گام های استوار خود را بیش از پیش برای آبادانی ایران عزیز برداریم .

راه های ارتباطی کویر ماشین اسپادانا

اصفهان، کیلومتر ۳ جاده ذوب آهن،کنارگذر سمت راست

۰۳۱۳۷۴۷۵۱۲۰

۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۸

۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۱

support@kavirmachine.com 

این محصول را به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دامپ تراک HD465 کوماتسو کارکرده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: