تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش 09134315128

جامبو دریل Furukawa

تماس بگیرید

توضیحات

جامبو دریل چیست ؟

جامبو دریل یکی از انواع دستگاهای حفاری دریل واگن می باشد، دریل واگن ها به صورت های مختلف چرخشی و ضربه ای فعالیت می کنند . به آن دسته از دستگاه های دریل واگن که بیشتر از یک چال زن دارند دستگاه جامبو دریل می گویند. دستگاه جامبو دریل از نظر ظاهری بدین شکل است که دارای 2 یا 3 دکل حفاری و یک سقف متحرک می باشند ، که این اجزا به صورت عمودی به فعالیت میپردازد.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : 09134315128

 

جامبو دریل چیست ؟

کاربرد جامبو دریل :

از جامبو دریل در صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، حفاری نفت و گاز، معدن و حتی صنایع نظامی استفاده می شود. این ابزار می تواند به راحتی با مواد مختلفی مانند فلز، چوب، بتن و حتی سنگ کار کند. از آنجا که جامبو دریل دارای قدرت و سرعت بالا است، این ابزار برای حفر سوراخ های بزرگ و عمیق در مواد سخت و مقاوم بسیار مناسب است .

خرید دریل واگن DI600 سندویک

 

ویژگی های جامبو دریل :

جامبو دریل ها ماشین‌های مورد استفاده در حفاری کردن هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی جامبو دریل, سرعت و عمق حفاری آن‌ است. این ویژگی به کاربر این اجازه را می دهد تا سرعت و عمق حفر را بر اساس نوع مواد و نیازهای خود تنظیم کند . جامبو دریل معمولاً در هنگام حفاری ، تونل سازی  و انفجار در معادن زیرزمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد .

مزایای استفاده از جامبو دریل furukawa

مزایای استفاده از جامبو دریل :

1. سرعت بالای نفوذ مته

2. مصرف بهینه انرژی

3. جابجایی وسیع بازوها

4. تنظیم دقیق بازوها

5. قابلیت مانور بالا

6. سرو صدای کمتر

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : 03137475120

 

قیمت جامبو دریل

قیمت جامبو دریل :

قیمت جامبو دریل در حال نسبت به گذشته افزایش زیادی داشته است اما این امر نمی تواند مانع از خرید جامبو دریل به دلیل کارایی بالایی که دارد شود، جامبو دریل در حال حاضر با توجه به نوع کاربردی که دارد و تعداد مته هایی که دارد در قیمت های مختلفی عرضه می شود و با توجه به نواسانات بازار ارز نمی توان قیمت واحدی برای جامبو دریل در نظر گرفت .

خرید و فروش ماشینهای راه سازی ، معدنی و حفاری صفر و کار کرده :

در شرکت کویر ماشین اسپادانا علاوه بر ماشین آلات و قطعات نو ، ماشین الات راهسازی و معادن کارکرده با ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه میشود که به شرح زیر میباشد :
چکش هیدرولیک اوردایم  ، لودر  ، بیل مکانیکی  ، دامپ تراک  ، لیفت تراک  ، بکهو  ، دریل واگن  ، گریدر  ، بلدوزر  و… ، برای دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

 

شرکت کویر ماشین اسپادانا

 

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا با موضوعیت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است ، همچنین تنها نمایندگی  انحصاری چکش هیدرولیک هیوندای اوردایم در کل کشور میباشد. مدیریت شرکت با تکیه بر چند دهه تجربه خود در زمینه پیمانکاری معادن و پروژه های راهسازی و عمرانی ، فعالیت خود را در عرصه واردات و فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی ، قطعات و تجهیزات وابسته گسترش داده است . لذا با درک کمبود ماشین آلات با کیفیت در کشور و با وجود مشکلاتی از جمله تحریم ها و مسائل گمرکی اقدام به واردات مستقیم ماشین آلات از کارخانجات معتبر جهانی نموده ، که در این راستا می توان به عقد قرارداد همکاری با شرکت سومیتومو ژاپن در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد که نتیجه آن واردات اولین سری ماشین آلات صفر کوماتسو به ایران بود . امید است با توکل به خداوند متعال و با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز بتوانیم گام های استوار خود را بیش از پیش برای آبادانی ایران عزیز برداریم .

راه های ارتباطی کویر ماشین اسپادانا

اصفهان، کیلومتر 3 جاده ذوب آهن،کنارگذر سمت راست

03137475120

09134315128

09134315121

support@kavirmachine.com 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جامبو دریل Furukawa”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *