دامپ تراک کوماتسو HD325-6

دامپ تراک HD325-6

دامپ تراک HD325-6 کوماتسو

دامپ تراک HD325-6 ، به عنوان یک کامیون با عملکرد برتر و هزینه‌های عملیاتی پایین شناخته شده است. این کامیون دارای قدرت موتور تقویت شده و سیستم کنترل کشش کوماتسو (KTCS) است که به‌صورت اختیاری عرضه می‌شود و به بهبود بهره‌ وری کمک می‌کند. ظرفیت بار این کامیون ۳۲۰۰۰ کیلو گرم است.همچنین، کابین راننده‌ی جدید، جادار و ارگونومیک آن، مجهز به صندلی راننده کاملاً قابل تنظیم، گرم‌کن‌دار و مجهز به تهویه، محیط کاری درجه یک و راحتی را برای اپراتور فراهم می‌آورد.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : ۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۸

مشخصات فنی

مشخصهمقدار
موتورKOMATSU SAA6D140E-3
توان موتور۳۷۹کیلووات برابربا۵۰۸اسب بخاردر۲۰۰۰دور در دقیقه
وزن کاری۶۰۷۷۵ کیلوگرم
طول دستگاه۸/۳۶۵ متر
سایز تایر۱۸.۰۰-۳۳ ۲۸PR
ظرفیت تانک گازوئیل ۵۰۰ لیتر
حجم بار در حالت سرپر۲۴مترمکعب
حداکثر ظرفیت بارگیری۳۲۰۰۰ کیلو گرم
ارتفاع ابه باکت۳/۲ متر

موتور پرقدرت و کم‌مصرف دامپ تراک HD325-6 کوماتسو، مدل SAA6D140E-3 که بر روی کامیون‌های HD325-6 نصب شده، با توان ۵۰۸ اسب بخار در ۲۰۰۰ دور در دقیقه کار می‌کند که نسبت به مدل‌های قبلی تقریباً ۵% افزایش یافته است. بهبود شتاب و کاهش زمان‌های چرخه، بهره‌وری بیشتری را برای دامپ تراک HD325-6 کوماتسو تضمین می‌کند.

خرید دامپ تراک HD405 کوماتسو

دامپ تراک HD325-6 کوماتسو

خرید دامپ تراک HD785-5 کوماتسو

برای کاهش مصرف سوخت غیرضروری و همچنین کم کردن هزینه‌های عملیاتی، سیستم خاموشی خودکار در حالت آرامش دامپ تراک HD325-6 کوماتسو به طور خودکار موتور را پس از یک دوره زمانی مشخص خاموش می‌کند که می‌توان آن را از ۵ تا ۶۰ دقیقه برنامه‌ریزی کرد. نمایشگر اکو و نکات راهنمای اکو بر روی مانیتور کابین به عملیات کارآمدتر تشویق می‌کند.

یک مخزن برای جمع‌آوری روغن خنک‌کننده ترمز در هر چرخ عقب نصب شده است تا در صورت نشت از مهر و موم شناور، روغن را جمع‌آوری کند. سیستم تنظیم خودکار آرامش موتور (AISS) به گرم‌کردن سریع موتور و خنک یا گرم کردن کابین راننده کمک می‌کند. زمانی که این سیستم “روشن” است، سرعت آرامش موتور در ۱۱۰۰ دور در دقیقه نگه داشته می‌شود و با افزایش دمای آب‌رادیاتور به ۷۵۰ دور در دقیقه کاهش می‌یابد. هنگامی که دمای آب‌رادیاتور کاهش یابد، به طور خودکار به ۱۱۰۰ دور در دقیقه بازمی‌گردد.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : ۰۳۱۳۷۴۷۵۱۲۰

مشخصات فنی دامپ تراک HD325-6

خرید دامپ تراک HD465-7 کوماتسو

کارایی و بهره‌وری هر زمان که نیاز باشد

با استفاده از سیستم‌های پیشرفته و متکی به فناوری‌های جدید، همچون فن خنک‌کننده قابل برگشت به صورت هیدرولیکی، سیستم ترمز کاملاً هیدرولیکی، قاب بسیار مستحکم و نقاط گریس‌کاری متمرکز شده است. علاوه بر این، تمام فیلترها به‌صورت متمرکز تنظیم شده‌اند تا دسترسی و نگهداری آسان‌تر شود. ایمنی در اولویت قرار دارد؛ به همین دلیل کابین SpaceCab™ کوماتسو با ساختار ROPS/FOPS مجهز شده، دوربین دید عقب و پله‌های مجهز به نرده با شیب ملایم برای دسترسی ایمن تعبیه شده‌اند.

دامپ تراک کوماتسو HD325-6

خرید و فروش ماشینهای راه سازی ، معدنی و حفاری صفر و کار کرده :

در شرکت کویر ماشین اسپادانا علاوه بر ماشین آلات و قطعات نو ، ماشین الات راهسازی و معادن کارکرده با ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه میشود که به شرح زیر میباشد :
چکش هیدرولیک اوردایم صفر و کار کرده ، لودر صفر و کار کرده ، بیل مکانیکی صفر و کار کرده ، دامپ تراک صفر و کار کرده ، لیفت تراک صفر و کار کرده ، بکهو صفر و کار کرده ، گریدر صفر و کار کرده بلدوزر صفر و کارکرده و… ، برای دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

شرکت کویر ماشین اسپادانا-لودر 500 خط 3

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا با موضوعیت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است ، همچنین تنها نمایندگی  انحصاری چکش هیدرولیک هیوندای اوردایم در کل کشور میباشد. مدیریت شرکت با تکیه بر چند دهه تجربه خود در زمینه پیمانکاری معادن و پروژه های راهسازی و عمرانی ، فعالیت خود را در عرصه واردات و فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی ، قطعات و تجهیزات وابسته گسترش داده است . لذا با درک کمبود ماشین آلات با کیفیت در کشور و با وجود مشکلاتی از جمله تحریم ها و مسائل گمرکی اقدام به واردات مستقیم ماشین آلات از کارخانجات معتبر جهانی نموده ، که در این راستا می توان به عقد قرارداد همکاری با شرکت سومیتومو ژاپن در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد که نتیجه آن واردات اولین سری ماشین آلات صفر کوماتسو به ایران بود . امید است با توکل به خداوند متعال و با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز بتوانیم گام های استوار خود را بیش از پیش برای آبادانی ایران عزیز برداریم .

راه های ارتباطی کویر ماشین اسپادانا

اصفهان، کیلومتر ۳ جاده ذوب آهن،کنارگذر سمت راست

۰۳۱۳۷۴۷۵۱۲۰

۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۸

۰۹۱۳۴۳۱۵۱۲۱

support@kavirmachine.com 

این محصول را به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دامپ تراک کوماتسو HD325-6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: