تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش 09134315128

لیفتراک کوماتسو 3.5 تن

تماس بگیرید

توضیحات

لیفتراک کوماتسو 3.5 تن

لیفتراک کوماتسو 3.5 تن یک نوع لیفتراک صنعتی است که توسط شرکت کوماتسو ساخته می‌شود. این لیفتراک دارای ظرفیت بارگیری 3.5 تن است، یعنی قادر است بارهایی با وزن تا 3.5 تن را بلند و جابجا کند.

لیفتراک‌های کوماتسو به عنوان یکی از معروف‌ترین و مورد اعتمادترین برندهای لیفتراک در صنعت شناخته می‌شوند. آن‌ها برای عملکرد بالا، قدرت، دوام و کارایی شناخته شده‌اند.لیفتراک‌ کوماتسو مجهز به ویژگی‌ و فناوری‌ می باشد که عملکرد و ایمنی را بهبود می‌بخشند.

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : 09134315128

 

لیفتراک کوماتسو 3.5 تن

خرید لیفتراک 2.5 تن تویوتا

 

برخی از ویژگی‌های معمول شامل موارد زیر می‌شوند:

1. موتور قدرتمند: لیفتراک‌های کوماتسو با موتورهای قدرتمند عمل می‌کنند که امکان جابجایی بارهای سنگین را فراهم می‌کند.

2. سیستم کنترل: این لیفتراک‌ها دارای سیستم کنترل پیشرفته‌ای هستند که کاربران را قادر می‌سازد تا به طور دقیق و کارآمد بارها را جابجا کنند و عملکرد دستگاه را کنترل کنند.

3. سیستم تعلیق: برخی از مدل‌های کوماتسو دارای سیستم تعلیق است که ارتعاشات را کاهش داده و راحتی کاربر را افزایش می‌دهد.

4. ایمنی: لیفتراک‌های کوماتسو با توجه به استانداردهای ایمنی بین‌المللی ساخته می‌شوند. آن‌ها مجهز به ویژگی‌های ایمنی مانند سیستم‌های تشخیص و جلوگیری از تصادف، سیستم‌های قفل کردن و محدود کردن حرکت و سیستم‌های اطلاع‌رسانی برای راننده هستند.

ویزگی های لیفتراک کوماتسو 3.5 تن

برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید : 03137475120

 

نتیجه گیری :

مهمترین نکته این است که مشخصات و ویژگی‌های دقیق لیفتراک 3.5 تن کوماتسو می‌تواند بسته به مدل و نوع مشخصی که در نظر گرفته شده است، متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، با مشاوران ما در تماس باشید .

خرید و فروش ماشینهای راه سازی ، معدنی و حفاری صفر و کار کرده :

در شرکت کویر ماشین اسپادانا علاوه بر ماشین آلات و قطعات نو ، ماشین الات راهسازی و معادن کارکرده با ضمانت و خدمات پس از فروش نیز ارائه میشود که به شرح زیر میباشد :
چکش هیدرولیک اوردایم صفر و کار کرده ، دامپ تراک صفر و کار کرده ، بیل مکانیکی صفر و کار کرده ، بلدوزر صفر و کار کرده ، لودر صفر و کار کرده ، بکهو صفر و کار کرده ، دریل واگن صفر و کارکرده ، گریدر صفر و کار کرده و… ، برای دریافت مشاوره و قیمت با کارشناسان ما در تماس باشید .

 

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا

شرکت کویر ماشین اسپادانا با موضوعیت واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی در استان اصفهان به ثبت رسیده است ، همچنین تنها نمایندگی  انحصاری چکش هیدرولیک هیوندای اوردایم در کل کشور میباشد. مدیریت شرکت با تکیه بر چند دهه تجربه خود در زمینه پیمانکاری معادن و پروژه های راهسازی و عمرانی ، فعالیت خود را در عرصه واردات و فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی ، قطعات و تجهیزات وابسته گسترش داده است . لذا با درک کمبود ماشین آلات با کیفیت در کشور و با وجود مشکلاتی از جمله تحریم ها و مسائل گمرکی اقدام به واردات مستقیم ماشین آلات از کارخانجات معتبر جهانی نموده ، که در این راستا می توان به عقد قرارداد همکاری با شرکت سومیتومو ژاپن در سال ۱۳۸۲ اشاره کرد که نتیجه آن واردات اولین سری ماشین آلات صفر کوماتسو به ایران بود . امید است با توکل به خداوند متعال و با هدف کسب رضایت مشتریان عزیز بتوانیم گام های استوار خود را بیش از پیش برای آبادانی ایران عزیز برداریم .

راه های ارتباطی کویر ماشین اسپادانا

اصفهان، کیلومتر 3 جاده ذوب آهن،کنارگذر سمت راست

03137475120

09134315128

09134315121

support@kavirmachine.com 

برند

KOMATSU

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیفتراک کوماتسو 3.5 تن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *